گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۸ بیمار مبتلا به کرونا در ایران طی یک هفته گذشته فوت کردند (۲۵ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۴۴۷۸
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
۸ بیمار مبتلا به کرونا در ایران طی یک هفته گذشته فوت کردند (۲۵ شهریور ۱۴۰۲)
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از فوت هشت فرد مبتلا به کرونا و بستری شدن ۴۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه از یکشنبه هفته گذشته تا امروز (۱۹ تا ۲۵ شهریورماه) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۸۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۳۲۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۹۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۳۳۴ دُز رسید.

از یکشنبه هفته گذشته تا امروز (۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۲۱ نفر آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۸۲۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۷ روز گذشته (۱۹ تا ۲۵ شهریورماه)، هشت نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۶ هزار و ۳۶۴ نفر رسید. 

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۲۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۷ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۲۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->